miercuri, 23 februarie 2011

Regrete .

Daaa daa este acel sentiment de vinovatie pe care il urasc din tot sufletul .
Urasc sa am regrete .
Mai bine admit ca am gresit sau fac orice altceva decat sa am regrete ... este un sentiment pe care nu l-am avut de multe ori deoarece am incercat pe cat posibil sa il ocolesc .
Deviza dupa care ma ghidez de cele mai multe ori este accea sa nu regreti niciodata ca a trecut , bucura`te ca sa intamplat .
Intotdeauna incerc sa gasesc un mod in care sa reusesc sa nu am regrete ... deoarece viata este prea scurta ca sa te consumi cu regrete .
Lucruriile astea nu fac altceva decat sa te macine si sa te faca sa uiti sa traiesti cu adevarat si sa te inchizi in tine cu frica de a nu gresi .
Este uman sa gresim , toata lumea greseste , nimeni dar chiar NIMENI nu exista pe lumea asta care sa nu fii gresit vreodata , si daca e asa , ii este frica sa recunoasca , oamenii fara greseli sunt oamenii falsi .
Sunt atatea momente care poti sa le imparti cu persoanele dragi , si acel moment unic care il imparti cu persoana speciala pare sa dureze pentru totdeauna ,dar este un minut , o ora , o zi , este un moment ... , de aceea trebuie sa te bucuri cat mai mult de el , nu sa regreti dupa aceea .
Motto`ul meu : Nu regreta niciodata ceva ce ai facut , pentru ca intr`un final momentele acelea te fac ceea ce esti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu