miercuri, 13 aprilie 2011

Oau .

Chiar daca am zis ca vreau o perioada sa nu mai scriu pe blog , si ceva timp chiar n-am mai scris , am revenit .
Aceasta postare este datorata lui Chrissu . Psihologu, wanna be prietena mea cea mai buna , mari multumiri , te iubim , pentru ca esti psihologul tuturor si pentru ca stii sa calmezi pe oricine .
Motivul pentru care fac postarea asta este ca sa va intreb si pe voi .
Ce se intampla cu lumea asta ?
Ce`i in capu tuturor ?
Singurul meu raspuns este unul singur , poate asa erau ei dintotdeauna , prosti , invidiosi si mincinosi .
Dar stii mi-a zis cineva ca din momentul in care simti ciuda pe altcineva este ca si cum ti`ai recunoaste tie ca esti inferior persoanei aceleia .
Deci da, invidia , minciuna , falsitatea , toate rezulta dintr-un intelect redus , adica oameni prosti.
Da ,doar oamenii prosti sunt invidiosi , pentru ca daca ati fii destepti , ati reusi si voi sa ajungeti ca si persoana pe care voi sunteti invidiosi , dar nu sunteti , ca na ... mama natura o uitat sa va mai dea ceva prin capu ala .
Gen voi toti va credeti genii ca aveti bani , ca iesiti , ca vaii  ce fain o fost cand am iesit vineri seara .
Da de parca nu v-as cunoaste , si de parca nu am mai iesit cu voi , ca sa stiu ca daca nu va faceti ranga , stati intr`un colt si nu vorbiti cu nimeni .
Dar stii ceva , trebuia si voi sa va remarcati cu ceva ca doar sunteti nijte redusi ... nu stiti sa va remarcati altcumva asa ca va dati mari ca na ... ie feshan .
Dar totusi revenind , nu se merita sa te le dai atentie , ei sunt invidiosi , ei sunt prosti , ei pentru asta s-au nascut , nu au nici un fel de bun simt , pentru ca , chestia asta se dobandeste in timp , iar prietene pana o sa ajungi tu sa ai bun simt , si caracter o sa treaca ceva timp , nu conteaza ca ai bani si masini , tot un animal prost si primitiv ramai .
Nu mai de gand sa`mi mai pun bazele in prietenii dinastea fara rost , doar ca sa ma aflu in treaba, un prieten nu ti faci in o luna doua ,3 , un prieten il ai dupa un an , doi , 3 .
Voi restu , sunteti doar niste geniali inchipuiti , si niste printese bosumflate .

Un comentariu:

  1. mm...un fel de spovedanie a gandurilor...chestia aia ... la noi oamenii ne pasa bah...asta e traim intr o lume de oameni si asta ne ocupa tot timpul indiferent cat de neoameni suntem.

    RăspundețiȘtergere