miercuri, 20 aprilie 2011

Hai sa gandim schematic !

Well dupa  atatea postari despre oameni , neoameni , si tot felu de animale , m-am gandit sa fac o postare   mai optimista ,  mai asa ,ca si  vremea de  afara . :)
Cum ar trebui sa fim acum , in perioada asta oare ? Eu  ma tot  gandesc de  foarte multe ori cam ce  ar trebui sa fac   pe  viitor , ce planuri am ... ce mi-as  dori sa devin .
Si sincer ... nu am  nici  cea mai mica idee .
Am avut ocazia  sa cunosc  o persoana  care   are  22  de ani ,  toata viata  ei  a  stat a invatat , a mers la  concursuri , are  deja  viata aranjata  in mintea ei , stie  deja   tot  ceea ce trebuie sa faca ,  si in mare  si-a aranjat toata  viata  asa  cum i-ar placea ei sa  fie .
Si nu stiu , ma uitam la ea ,  discutam cu ea , vedeam cum gandeste  ea  si cat de  diferita  este  fata  de mine .
Mie  chiar nu`mi place  sa   am  totul gata  aranjat ,  cele mai  faine amintiri  sunt  rezultatul unor lucruri facute  pe moment ,  a intamplariilor    neasteptate .
Mi se pare ca  , cu totii   ne  stresam sa  ne gandim la viitor in loc  sa  traim prezentul , momentul .
Mi se pare  ca unii la varsta  noastra  gandesc  ca  si niste  persoane   de  30 de  ani ... trecute  prin  viata , niste   genii care stiu totul  si  care te  sfatuiesc , nu  fuma , nu bea  , nu petrece,  nu fa nimica  care   sa te strice ...  dar intr`un   final ,cand  tragi  linia ,  la ce o sa  te  gandesti , ca ti-ai pierdut   toata  adolescenta  si tineretea conservand  totul ,  fara sa te distrezi , fara  sa iesi ... si te trezesti ca nu mai poti  face   asta , este adevarat ... Cand  o sa mai avem  timp sa ne  distram  si  sa ne facem de cap ?  Cand o sa  avem  un job , un copil , o casa   si  inca vreo  20 de ani  peste  astia  de acuma , sau  acum  , perioada  asta .
Unii ar trebui sa inteleaga ca  daca  ei nu fac nimic pentru  ei ... pentru ca  ei sa se  simta mai bine , nimeni nu o  va  face , este  doar decizia  ta  daca vrei sa  iti  pierzi  timpul facandu`ti viata  ca  si o schema , sau  sa o lasi sa  curga  de  la sine , si sa o mai schimbi tu  din cand  in cand . :) 

Un comentariu:

  1. daca gasim echilibru...undeva impacam tot...seara fumam iarba si bem vodca...facem pogo, iar dimineata luam 10 la examen si mai ajungem si la job ...Scenariu posibil...asa ca de multe ori miscarea Browniana salveaza Romania !

    RăspundețiȘtergere