marți, 18 octombrie 2011

Vreau sa vad oameni originali !


Nu stiu ce sa zic despre voi , dar eu m-am saturat .
Nu mai exista oare oameni originali cu idei indraznete , care sa exceleze in vreun fel ?
Chiar cu totii suntem doar nijte copii ieftine a unui anume ,,model,, ?
Muzica este clar copiata , daca afara apare ceva nou , in urmatoarea luna vezi 5 melodii la noi la fel . Daca apare vreo haina noua , saptamana urmatoare ii tot Brancoveanu plin de ele , chiar si 3 la 10 mii .
Eu ma intreb oare , daca de maine s-ar purta cate un prezeu pe cap , oare ar prinde si la noi ? Cu siguranta . Toate pupezele ar fii feshan dandu`se mari cu fel de fel de sortimente : cu ciocolata , cu capsuni , cu banane , etc .
Nu inteleg ce se intampla , de ce sunteti toti atat de multumiti de felul in care sunteti , de cat sunteti de tari cand defapt voi sunteti numai nijte copii slabute ale unora de 100 de ori mai destepti ca voi , care la momentul lor au fost probabil originali ?
Cred ca ne place sa traim asa , ca si o turma de oi , unde daca 10 prosti se hotarasc sa bea clor ( hahahah ) mai vin inca 10 prosti pe langa sa vada si ei ce se intampla pe acolo , daca nu se da cumva ceva pe gratis .
Oare asta tine de civilizatie ? Nu cred …, cred ca se intampla si in alte locuri asa zis mai dezvoltate si mai civilizate ca noi , cred ca asta tine de natura omului , sa faca ce fac si altii .
Vreau sa vad si eu odata un om care s-a ridicat deasupra standardelor , a riscat , a avut o idee revolutionara si a castigat , atunci voi fii multumita stiind ca am intalnit un om original .

Un comentariu: